Thursday, April 30, 2009 at 1:35 AM |  
Aku dah pesan kat minie jangan bagi tau pada si Dris yang dia dan zura dah couple, tapi mulut perempuan ni memeng mulut tempayan.

Semalam yang hangat. Aku didatangi oleh kawanku, Minie namanya.

Sedang bersembang , tetiba dia bertanya," eh, Dris dengan Zura tu dah couple ke?

"Ala aku malaslah nak campur hal orang,"jawabku.

"Eh kau ni Bat, dengan aku pun kau nak simpan. Ala aku kasihan kat si Wawa tu. Asyik layan jsaja si Dris tu. Bagi la tahu aku pasal Dris dengan Zura," pujuk si Minie.

"Kau ni memang suka ambil tahu hal orang, memang diaorang dah couple. Ha..puas hati."jawabku.

Pagi ni aku bukalah facebook. Tiba-tiba ada mesej dalam facebook aku.

"Zul, terima kasih sebab bagitahu perkara yang sebenar. Nasib aku tak terlambat untuk semua ini,"mesej dari WAWA!

Bodoh punya Minie, memang kaulah internet bergerak.
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

kakjah said...

ya ampuunnn....

May 10, 2009 at 5:22 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.