Wednesday, April 1, 2009 at 6:35 PM |  
Semalam yang hangat untuk tekak...

Karoke adalah proses pemecahan anak tekak. Aku dan budak rumah aku pergi lagi ke Alamanda. Tapi yang specialnye Nono datang sekali.

Cuma kesian tengok dia kene balik lewat. Aku agak segan pula karaoke semalam. Semua aku nyanyi tak dapat buat betul-betul. Tapi suara Nono merdu sangat. Aku sempat berduet dengannya sebauah lagu.

"Nono ok ke balik lambat ni?" tanyaku.

"Ok je. Tadi dah cakap dengan kakak,"senyum Nono pada aku.
Posted by 2nd head prefect

2 comments:

Anonymous said...

Pasti nono bangga dengan kamu.. suare kamu pun tak kurang hebatnye.. (Semoga Berjaya)

April 2, 2009 at 12:24 AM  
Anonymous said...

aiii..macam complete package je Nono tu.

April 2, 2009 at 6:42 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.