Monday, April 13, 2009 at 11:04 PM |  
Aku benci dengan orang yang menngacau apa yang aku nak buat. Hari ni dengan semalam aku rasa sangat tidak happy. Marah, semua ada. Aku paling benci perangai orang yang suka jaga tepi kain orang lain.

Biasanya ni perangai orang perempuan. Cerita tak habis. Aku angkat kaki, cerita pasal aku pula. Aku cuba menjaga hati semua orang. Tapi aku tak pernah fikir pun mereka menjaga hati orang lain.

Come on lah oi....manusia-manusia jongos..respect each other la!

Kenapa mereka ni. Tak ada kerja lain ke. Pergi lah jaga tepi kain sendiri. Bila di tegur tak mengaku. Marah kita balik. Bodoh punya orang.

Itu lebihnya perempuan. Kalau lelaki tak macam ni. Tak ada benda yang nak di layan. Kalau cerita pun pasal bola, pasal politik, pasal benda-benda yang bukan mengumpat. Kalau umpat pun pasal orang yang mereka tak puas hati.

Tapi perempuan...mak datuk...anjing lalu depan mata pun di umpat. Ni sebenarnya dah jadi barah pada orang perempuan melayu. Aku sudah bosan dengan ini semua.

Bosan!!!!!!
Posted by 2nd head prefect

4 comments:

umie said...

peduli ape!!!!

April 14, 2009 at 1:29 AM  
Anonymous said...

Rasulullah S.A.W bersabda;
"Sesungguhnya hati manusia akan berkarat sebagaimana besi yang dikaratkan oleh air"
Lalu seorang hamba bertanya;
"Apakah caranya utk menjadikan hati-hati ini bersih kembali?"
Rasulullah S.A.W bersabda;
"Selalulah ingat akan mati dan membaca Al-Quran.

Adinda umie,
Budi bahasa please :-)

April 14, 2009 at 2:25 AM  
Anonymous said...

sebab tu aku jarang kawan pompuan yang ramai2, tapi dorang umpat aku pula, kata aku antisocial. Apapun2 moga teman hidup ko nnti tak macam tu, ada pompuan yang tak macam tu, tapi rare lah, jarang jumpa, dan pompuan yang tak macam tu, orang akan anggap pelik. Tapi hanya jauhari yang kenal manikam.

April 14, 2009 at 10:09 AM  
2nd head prefect said...

itulah manausia..baguslah anonymous ni..banyak nasihat..terima kasih..semoga anda sentiasa memberi nasihat pada saya yang jahil ini..

April 14, 2009 at 5:35 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.