Tuesday, April 28, 2009 at 6:35 PM |  
Sesuatu yang aku suka, aku akan pakai samapai benada tu tak boleh dipakai lagi.

Kasut..

Sayangnye nak tukar. Kasut aku ni ada sentimentel value. kasut orang hadiahkan. Takkan aku nak buang, rasa macam kejam pula.

"Kau beli la kasut baru. Dah koyak aku tengok."tegur si Upin.

" Sayang lah kasurt ni. aku bukan tak ada kasut lain. Tapi kasut ni bila aku pakai rasa selesa."saja bagi alasan.

"Kau mintalah awek kau beli baru,"kata si bengong ni lagi.

Awek?

Satu word yang agak bermakna tuh!
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.