Saturday, October 26, 2013 at 9:44 PM |  
Memang lama wa tak story..dunia gua ni dah lame wa tinggalkan. Tapi sekali sekale wa ingat nak kene pi sini juga.

Karl !!!bangun Karl!!! Lu dah lame tido!

Gua akan bangun..tunggu wa bangun...

2013..

Banyak giler dah belaku..dan banyak benda dah berlalu. Gua tak boleh leka di buai mimpi-mimpi atau kenangan yang lalu. Benda semua dah jadi sejarah. Gua kena pandang apa ada pada gua dan yang akan datang.

Gua nak cakap 1 je, gua kena bangkit dari mimpi-mimpi ni semua..dah lama wa tido..
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.