Monday, December 29, 2008 at 6:53 PM |  
Dari semalam lagi aku rasa agak suwei. Baru nak pergi karaoke maotor aku terkena paku payung. Nasib budak rumah aku ada. Dapat tumpang sekaki pergi kerja.

Semalam Ani kata tak kerja hari ni. Aku dah prepare sebab malam tadi aku ada mesej rajuk kot kat dia. Tapi sekarang dia ada depan mata aku. Rasa macam nak sepak muka sendiri bagi terjaga dari mimpi.

Kat office aku kene pow Rm 4, yuran kelab office. Macam haram...

Yang paling tak best, pagi tadi aku kene pergi kerja pukul 7.10 pagi. Padahal aku patut punchcard pukul 8.30...

Aduhhhhh....life must be go on....
Posted by 2nd head prefect Labels:

1 comments:

the artist and i said...

yuran kelab kelab ni yang lemah nih. ada ja alasan.. ada jaa aktiviti..

December 29, 2008 at 8:52 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.