Saturday, April 25, 2009 at 9:49 PM |  
Samapai melaka pergi terus ke Jaya Jusco. Park saja motor terus aku menuju ke KFC. Memang niat nak beli untuk ibu dan acik.

Dengan gaya yang agak macho, terus aku masuk tanpa melihat kiri dan kanan, apatah lagi di belakang. Dalam aku beratur menunggu giliran, tiba-tiba ada orang tepuk bahu aku dari belakang.

"Agus..."terkeluar namanya di mulutku.

"Kau baru balik ke Bat?" tanya Agus sambil mendukung anak kecilnya yang comel.

"A'ah, aku baru sampai. Terus singgah nak tapau KFC," jawabku.

"Ni mesti kau belikan untuk mem besar kau ni.." teka Agus.

"Eh, ni untuk family la," sambil gelak aku menjawab.

Mem besar mana ada lagi hubungan dengan aku. Memang sejak aku putus hubungan dengan Tasya, aku jarang balik Melaka. Ramai kawan-kawan aku tak tahu hal ini.

Aku pun tak cerita hal ini pada sesiapa...

Petang tadi borak dengan ibu, " bila nak minta transfer melaka?" tanya ibu.

Dalam hati aku menjawab, "mungkin tidak."
Posted by 2nd head prefect

3 comments:

tasekM said...

dah ada ganti ke...?

April 26, 2009 at 8:20 PM  
2nd head prefect said...

ofcoz sudah

April 26, 2009 at 8:23 PM  
Anonymous said...

besarnya mem itu yer..haha

April 27, 2009 at 4:18 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.