Sunday, April 19, 2009 at 10:03 PM |  
Sambil mengacau air nescafe di dalam cawan. Aku termenung. Lama juga aku termenung. Dalam dua saat agaknya.

Saja cawan nescafeku di atas meja, tiba-tiba..

"Bat kau tau pasal Ani tak?" sergah Tijah di mejaku.

"Ui, teperanjat aku dengan kaulah. Apa cerita kau tahu?" tanyaku.

" Takpelah, nanti aku cakap kat kau,"jawabnya.

"Aku rasa aku tau apa kau nak cakap pada aku," kataku pada Tijah.

Aku termenung. Sambil membuka PC ku untuk mendengar lagu. Aku teringat perkara yang berlaku pada huujng minggu lepas.

Aku renung balik apa yang berlaku. Semua bukan aku mahu. Tapi, takdir. Ketentuan. Agak memeranjatkan juga bila aku buka blog aku hari ni.

Lawak pagi tadi, aku terpunch punch kad orang lain. Nama dia siti rohani bte ismail. Aduh..macam mana boleh terambil ni..

Teguk secawan nescafe...
Posted by 2nd head prefect Labels:

3 comments:

Anonymous said...

Gelak tawa 'ANI' terngiang-ngiang di ruang udara. Terasa seperti dunia kosong tanpa 'ANI'. Dalam hati gundah mengenangkan 'ANI'. Tapi kami masih percaya 'ANI' kuat menempuh semua itu.

April 21, 2009 at 2:59 AM  
2nd head prefect said...

ani,umpama sekuntum bunga..selalu mengeluarkan wangian..pasti tersenyum dengan harumannya.

April 21, 2009 at 5:23 PM  
BGT6562 said...

namenye pun permaisuri yang berbau harum (Umairah syamimie)

April 22, 2009 at 3:01 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.