Thursday, April 2, 2009 at 5:14 PM |  
Pagi ini langit sangat cerah..tapi tahu lah kalau langit kat tempat aku saja yang cerah. Negara aku akan menyambut Perdana Menteri baru..

Apa pun pandangan orang, pendapat orang, mahupun pendapat aku sendiri..aku tetap mengucap tahniah pada dia. Jujur sekali aku katakan aku memang tak suka dia. Tapi aku doakan tuhan dapat memberi dia petunjuk supaya menjadi pemimpin yang baik.

"Upin, aku gugupla nak pergi angkat sumpah pagi ni,"kataku pada member aku yang boroi.

"Eh? Apa hal pula kau nak angkat sumpah pepagi ni...?"bengong dia dibuatnya.

"Angkat sumapah jawatan, sumpah simpan rahsia..."jawabku.

"Kau jangan aku tengok kat tv kejap lagi kau tengah baring depan kereta Najib. Kalau nak baring pun depan kereta kancil tu boleh lah.."sindir si Upin.

"Kepala otak kau."jawabku.

Aku teringat bila media tanya kepada Tun Mahathir..

"Adakah Tun akan sertai UMNO kembali?"tanya wartawan.

"Uuuuummm.....Noooo..Nanti saya Pppp..Kkkk..Rrr dulu ye," jawab Tun.
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

Good Luck! kami akan mendoakan semoga anda bakal memimpin negara dengan cemerlang. Anda bakal mengubah sejarah pemerintahan negara yang lebih efficient. (InsyaAllah)

April 3, 2009 at 1:05 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.