Tuesday, April 7, 2009 at 5:57 PM |  
Hari ini hari kemenangan si penderhaka, tapi jangan di lupa derhaka untuk apa. Perlawanan semalam berkesudahan 2-1. Hadiah buat our prime minister.

Aku benci dengar orang menjerit, melalak, melolong..derhaka! derhaka! derhaka.!

Nah, sekarang siapa yang derhaka. Aku orang Melaka. Aku keturunan Datuk Panglima Hang Tuah. Aku tahu mengapa Jebat jadi derhaka. Jebat Derhaka!

Jebat derhaka kerana membela Tuah.

Ingat lagi kata Jebat,"Bergerak aku kerana rakyat, kuat aku kerana rakyat, raja adil raja disembah, raja zalim raja di sanggah."

Hari ni Sultan tahu daulatnya datang dari mana, kalau bukan dari doa rakyat. Hari ini rakyat juga terus berdoa agar yang adil menjadi nyata.

Takbir! Allahuakbar!
Posted by 2nd head prefect

6 comments:

Anonymous said...

Kamu memang berjiwa kepahlawanan. Kami bangga punya rakyat seperti anda. Doa kami kamu juga bakal menjadi sebahagian drpd pemimpin negara yang berwibawa. InsyaAllah

April 7, 2009 at 6:32 PM  
2nd head prefect said...

semoga kamu juga menjadi sperti apa yang kamu impikan.

April 7, 2009 at 8:21 PM  
kakjah said...

ali rostam ke tu weyyy??

April 8, 2009 at 8:36 AM  
Anonymous said...

kahkah, ali rostam masuk blog ko!!

April 8, 2009 at 6:46 PM  
jebat_berani said...

orang selalu berkata..
jebat penderhaka...
tapi orang selalu lupa..
kerna jebat sultan membuka mata..
mengenal mana intan mana permata..

hari ini semangat jebat meresap sekali manusia..tapi bukan jebat yang menghunus kerisnya..tapi jebat yang bisa berbicara..demi menegakkan sebuah kebenaran...(jebatberani.blogspot.com)

May 27, 2009 at 2:14 PM  
jebat derhaka said...

ok gak semangat kau tu... tapi jgn melalak kat sini jer...

March 11, 2011 at 12:38 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.