Friday, December 19, 2008 at 8:57 PM |  
" Ani lagi suka kalau bercinta tapi tak perlu kahwin,"kenyataan yang cukup untuk membuat aku terkedu.

Semakin hari semakin aku memikirkan tentang Ani. Semakin rapat aku denganya sekarang. Kadang-kadang kemesraan aku membuatkan aku melupakan Tasya. Sehingga hari ini hidupku di tempat kerja tidak lengkap jika tanpa bertemu dengan Ani.

Perlukah aku melangkah dengan lebih jauh dengan Ani.

"Ani kontrak sampai bila?"tanya ku.

" Sampai pertengahan bulan 1 saja", kenyataan yang amat meneydihkan aku.

Aku tak tahu samada aku perlu melangkah dengan lebih jauh dengan Ani. Pada aku biar masa yang menentukan.
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.