Thursday, May 21, 2009 at 11:52 PM |  
Wah..agak mengejutkan juga blog aku ni. Boleh cecah 100 post. Memang la amat membanggakan juga bagin aku yang jarang menulis ni boleh tulis bende mengarut sampai ke post 100.

Banyak yang aku tulis kadang-kadang cerita pasal aku, rekaan aku, dan juga luahan aku. Kire macam diary aku juga la. Ape aku suke nak tulis aku akan tulis. Ada juga orang menulis utuk dikomen. Pada aku senang je, blog ni adalah diri aku. Kalau ada orang nak komen silakan je. Kalau tak aku tetap akan menulis.

Aku menggelar diri aku jebat kerana aku suka semangat Laksamana Hang Jebat. Sangat berani dan gagah perkasa. Sangat mementingkan persahabatan. Berani menuntut bela. Hang Tuah juga satu nama yang menjadi legenda. Tapi aku kureng sikit ngan mamat ni, pasal die tu suke sangat ikut telunjuk sultan.

Nasib zaman sekarang ni sultan dah takde kuase. Tapi ade juga la. Tapi takpe, selagi kuase Sultan sekarang ni tak memakse aku untuk memberontak, lantak la. Ramai orang sangka Hang Jebat ni gangster zaman dulu, tapi silap. Hang Jebat tu baik sebenarnya.

Ok la thats all..Selamat ulang posting ke 100 untuk ikrarku.blogspot.com
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Mrs. Hanani said...

tulislah selagi boleh menulis.

May 24, 2009 at 4:47 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.