Monday, May 18, 2009 at 5:24 PM |  
Ada seekor buaya tembaga ditemui di klebang Melaka.

" Aku ingat buaya ni dah sampai kat putra, rupanya ade lagi kat melaka," kata si Lan.

Aku pun tanye la die," Lan putra ni mane ade sungai buaya tu berenang."

" Eh, masalahnye aku dah namapk buaya tu depan mate aku sendiri ni," tegas Lan.

" Kau biar betul..,"tak percaya lagi aku.

" Kat mane kau nampak ni Lan?" tanyaku lagi.

"Ni depan mate aku ni, bukan buaye ke?" jawapan yang tak best.

Cis, ade ke patut die kate aku ni buaya, aku ni punye le baik umat dikatekan buaye.
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Mrs. Hanani said...

ambik kau!!hahahah

May 24, 2009 at 4:45 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.