Tuesday, May 19, 2009 at 9:28 PM |  
19-05-2009

Aku berjalan dengan keadaan senang hati bile keluar dari bilik meeting. Terfikir untuk membeli juadah makan tengahari. Turun la ke bank atm affin yang memang menjadi gedung duit budak ofis aku.

Tanpa lengah aku teruskan niat aku untuk menekan duit. Tet..tet..ish lambat pula bank ni punye proses. Tiba-tiba dia memuntahkan kad bank aku tanpa wangnya. Bodoh, lame aku tunggu kad je keluar.

Pergi ke atm sebelah, buat benda yang same. Aik? baki dah kurang 100. Aku pergilah maybank untuk check baki duit aku. Same juga.

Jumpa pegawai bank, adulah masalahku.

"Ok, duit cik ade. Tapi kene tunggu 14 hari," kata pegawai tu.

14 hari!
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Mrs. Hanani said...

Benda ni memang boleh terjadi sebab ianya adalah kesilapan machine, tapi ralat ini selalunya hanya akan berlaku nisbah 1:10000, dan kaulah orang yang tidak bertuah itu, hehe sabar ye.

May 20, 2009 at 9:28 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.