Wednesday, May 6, 2009 at 7:26 PM |  
Pelik aku, masuk lab jumpelah sorang kawan ni. Pada mulanya aku cume nak cakap, "Kak nanti tengah hari pinjam charger motorola".

Aku espect die akan hanya cakap ok atau pun sepotong ayat yang tak lebih dari sepuluh words. Tapi...hmmm..die cakap sampai aku terpakse dengar hampir setengah jam!

Cerita, mak die la, bapa diela, suami die la...aduh..dalam hati aku asyik cakap , " bile la akak ni nak habis cakap, aku dah letih berdiri ni." Nak blah camtu je tak baik. Pasal aku nak pinjam charger die. Nanti die tak bagi plak.

Aku cuba buat muke yang malas nak dengar. Tapi, die tak pernah putus ase, dan terus bercakap. Yang paling letih tu, boleh pulak die menangis depan aku akibat kesedihan cerite die.

Pergghh! parah ni.

"Bat, ade telefon ko bunyi tu," jerit si Lan.

Fuh..nasib ade penyelamat.
Posted by 2nd head prefect

2 comments:

Unknown said...

salam..minta pendapat/komen/nasihat dan etc untuk isu kes anak drhaka/siapa brsalah/punca terjadinya sempena sambutan hari ibu nanti di blog saya...tq

May 9, 2009 at 12:21 AM  
kakjah said...

pasti tak sunyi lagi... huhuhu..

(mcm die sorang ade mak bapak. .ad elaki. ade anak2...)

saba je lah.. mengumpat lak aku kt blog ko nih.. pdhl esok lusa nk exam ni.. huhuhu

May 10, 2009 at 6:26 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.