Thursday, May 14, 2009 at 8:02 PM |  
Aku jadi kelam kabut dapat mesej soh beli mee bandung. Dalam aku leka baca mesej , motor cina ni boleh plak potong aku.

"Cis, pantang keturunan rossi la kene potong tetibe ni," jerit aku pada mangkuk ayun tu.

Aku pun ape lagi , kejar la. Dalam tak sampai berape second aku da dapat potong motor mangkuk ni. Ape la lembap budak ni bawa motor.

Aku sengaje tukar jalan. Sambil memulas trotell motor ku lagi..weeeng!...wwwennggg! Bengang cine tu tengok aku. Die cube kejar aku lagi. Tiba-tiab aku nampak sesuatu yang berkaitan dengan msej aku.

Aku buat drift U-turn trus park motor kat situ, cine mangkuk tu ble..

"Woi, pasal pa lu stop sini," tanya cine tu.

Aku pun tunjuk papan tanda kat situ.

Warung Pak Tam! Mee Bandung Special!
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.