Wednesday, June 10, 2009 at 4:44 PM |  
Hari ini ani akan berangkat Brunei. Semenjak dia balik dari alfred kami langsung tak jumpe. Aku agak sedih tentang itu. Semalam aku berbual panjang dengan die melalui telefon . Dia terkejut yang aku tahu akan rahsianye yang membuatkan kami tidak boleh kahwin.

Ani tidak boleh pragnent. Pada aku, peduli itu semua. Andaikata aku berkahwin dengan dia dan kami tak dikurniakan cahaya mata, itu takdir. Semua itu kuasa tuhan. Dia berjaya dalam operationnye juga pun kuasa tuhan. Kisah aku dengan dia terlalu berat.

Walaupun hubungan aku dan dia tidak tahu diman penghujungnya, pada aku ini adalah cinta yang aku kan kenang. Cinta sejati. Sungguhpun aku akan berkahwin dengan orang lain, tetapi jauh di sudut hati aku, akan tetap mengingati dia. Aku minta maaf pada bakal isteriku.

Ani, harikau pergi,aku tak tau bile kite akan jumper lagi. Tapi aku percaye satu mase nanti kite akan jumper juga.
Posted by 2nd head prefect Labels:
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.