Sunday, May 10, 2009 at 11:24 PM |  
"Oh mak kau!! " jerit mak cik di tepi jalan tadi bila dia nyaris-nyaris di langgar oleh sebiji motor yang sungguh laju di tunggang oleh aku.

Dalam hati aku hanya mampu ketawa.Dalam kepalaku hanya mahu sampai secepat kilat di litar kasih.

Wenggggg! Wenggggggg! sengaja aku sound mamat-mamat rempit yang sedang menanti aku.

"Bro, nape lambat. Orang dah tak sabar ni. Cina ni nak main ngan ko lah." kata si Sidek.

"Cakap kat die, main kosong suruh die balik,"sahutku.

"Main duit la ni. Siap bagi cia lagi ni," tambah Sidek.

"Ok set!"satu keputusan yang mungkin silap telah di ambil oleh anak-anak muda.

Weeeeeeennnngggggggg!!! Aku pun layan budak cina tu, "siut tak pakai helmet!" Berani mati betul cina ni.

Peh! sekali die bawa keluar motor bikin untuk sprint test la...mampus aku..
Posted by 2nd head prefect Labels:

1 comments:

ceri masam said...

hehehehe sambung cepat :)

May 11, 2009 at 12:59 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.