Tuesday, May 5, 2009 at 5:41 PM |  
Wengggggggggg!!!!

"Woi nak mampos ke?" aku sound terus mat rempit nih.

Bodoh, kalau langgar kereta aku tadi memang aku pijak mat rempit ni. Tak sayang nyawe ke dorang ni. Sungguhpun aku marah pada mat rempit, tapi kadang-kadang suke juga tengok mat rempit bawa awek.

Teringat aku dulu aku penah kene tangkap dengan polis pasal rempit dan awek.

Mase tu aku kire jaguh jugala kat ats jalan tu. Menang tu takdelah banyak. Tapi selalu juga la. Nak jadikan malam tu aku kene tangkap, malam tu aku lepas maghrib aje aku tido. Ngantuk sebeb baru balik kerja.

Zaman ni zaman aku baru lepas spm. Mase tu jiwa tengah panas beb! Cakap mak bapa tu kire loceng sekolah la kat telinga aku.

Tengah syok tido..."ku di halaman rindu, hanya berteman, dunia yang satu!" bunyi ringtone aku.

tubikontoniut
Posted by 2nd head prefect Labels:

1 comments:

hanie said...

cerita sikit py la ganas..
ringtone jambu..
cehhh!
hahahahahaha

May 5, 2009 at 7:36 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.