Friday, June 26, 2009 at 10:08 AM |  
Asyik ade aje yang menghalang aku untuk bertemu dengan Ani. Sepatutnye aku jumpe ani semalam. Tapi nak buat macam mane, aku pulak yng ade masalah.

Hubungan aku dengan ani seolah-olah semakin jauh jaraknye. Keluarganya juga tahu tentang itu. Aku pasti mereka aka membenci aku.

Aku masih sayang dan cintakan die. Biarlah kate orang. Kalau sebelum ni aku boleh dibenci oleh mereka kenapa sekarang aku kene mengeluh.

Entah bila baru dapat jumpa ani. Katanya bulan puasa nanti. Banyak bende yang akan belaku...

Percayala..
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.