Friday, June 12, 2009 at 1:13 AM |  
Aku selalu pening. Pikir macam-macam. Kadang-kadang yang lagi wat aku bengang, bile nak buat sesuatu mesti ada yang tak perfect. Sikit lagi...

Aku cuba siapkan proses kerjaku untuk asb tu..tapi tibe-tibe ade je yang aku perasan aku tertinggal kat rumah. Bengang betul la..Dah siap dah yang lain. Tinggal slip gaji je. malas aku nak patah balik rumah.

Manusia memang cepat lupa. Macamana tak lupa. banyak bende yang difikirkan. Banyak ke?

Aku teringat kawan-kawanku yang lalu. Macamana mereka sekarang. Tahun 2008 banyak kenangan bagi aku. Setahun aku tinggal di Melaka. macam-macam aku buat. kadang-kadang aku sendiri terkejut dengan apa yang aku buat.

Aku ke yang buat?

Sehingga kini aku masih teringat. Semuanya tentang tahun 2008. Sebab tu aku seolah-olah melarikan diri ke Putrajaya. Aku selalu memikirkan adakah satu hari nanti aku akn pulang sebagai seorang wira?

Mungkin ya..mungkin tidak...
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

umie said...

why not??

June 14, 2009 at 7:36 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.