Sunday, June 14, 2009 at 4:49 PM |  
Kalau aku kaye...aku memang tak pernah fikir nak jadi kaye..aku selalu fikir nak jadi spidermen. Boleh panjat bangunan. Boleh lompat sana-sini. Boleh ade awek cun. Boleh Tolong orang.

Ramai orang ade idola superhero. Aku pun tak ketinggalan, mungkin aku minat spidermen sejak aku suke tengok spidermen hitam ngan awek kristien dust tu.

Bayangkanlah aku tak pernah tengok filem spidermen secare full. Actually aku ni menghadapi masalah sikit. Dokter pun tak boleh nak ubat dah. Kalau aku tengok filem, aku senang tertido.

Aku pun tak tau lah kenape. Kan best kalau jadi spidermen, tak payah jadi kaye. Boleh pergi jauh2. nak pakai baju die pun orang tak gelak. Cube bayang kalau aku pakai baju die sekrang. Tak ke mati akibat kene gelak.

Jadi spidermen ade,kuase, name, perempuan, bukan tu ke idaman semua lelaki dalam dunie. So tak payahlah jadi kaye.

Ni tengah bayangkan,berape banyak spiderweb aku kene simpan kalu nak balik melaka ni..huhu..
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.