Thursday, July 9, 2009 at 11:52 PM |  
Dulu aku ingat nak tutup je blog ni, sebab aku rase lagi baik aku post kat blog rasmi aku. Tapi rupa-rupanya aku perlu kan ini. Blog ni kahs untuk ape yang aku nak tulis ikut kepala. Lepas geram, marah, mengumpat, berangan sumer kat sini.

Seringkali aku rase, aku selalu menjage hati orang, hati orang-orang. Sehingga aku rase aku terlupe nak jage hati aku. Sepatutnye aku puaskan hati aku la, baru hati orang.

Tapi itu bukan perangai baik, respect each other adalah lebih baik. Hari ini lebih suram aku dengan nono. Tak macam semalam, gembira , suke , ketawe. Hari suare lebih merudum. Mungkin aku masih ingat pada Ani.

Ya..Ani, lame betul tak dengar cerita Ani. Satu masa aku pernah tersenyum dengan die. Aku tahu die selalu ambil tahu tentang aku.

Em..penat nak jage hati orang, tapi best sebab mase tu aku boleh lupe masalah aku. Bile dengar orang cerita aku suke senyum je. Mase sennyum aku hilang dan lupe masalah aku. Mase tu sedih ke ape ke sume dah terubat dah.

Nono tak tahu blog ni. Banyak rahsie di sini. Aku rase, diam lebih baik dari berkate2.
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.