Tuesday, June 16, 2009 at 4:49 PM |  
Kenape orang melayu ni pemalas nak buat bende yang remeh temeh? Kalau tak effect kat oraang lain takpe. Ni tidak, kene kat orang lain.

Pagi ni aku pi toilet ofis aku, nak wat la ape yang patut. Tengok mangkuk tandas tu penuh. Ape la orang yang terakhir gunekannya. Punyela pemalas.

Rase aku, yang buang dan tinggal ni binatang je. Bukan aku nak kutuk, tapi memang tu aku nampak. Kan ke kite ni manusia bertamadun.

Pelik zaman melenium macam ni pun perkare ni ade lagi. Bukan condition tandas ni tak elok. Memang tip top la. Bukan aku malas nak setelkan. tapi masalah sub marin ni dah banyak kali dah terjadi.

Memang la takleh nak tangkap sape yang buat, tapi behave la sikit. Name je negare maju. Cube bende ni berlakukat KLIA airport, ade plak orang luar negare yang terkene. Memang diorang cop malaysia ni masih mundur macam orang utan lagi.

Dah pakai, setelkanlah..!
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

tasekM said...

pesen tak de akal tu..... haih...



.

June 16, 2009 at 6:34 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.