Wednesday, January 21, 2009 at 10:12 PM |  
"Bat boleh tak kalau Bat tak dengar suara Ani dalam seminggu?"tanya Ani padaku.

"Tak tahulah...," jawaban yang agak mudah.

Ani akn pergi ke Mauritius Jumaat ni. Aku pula mengambil keputusan untuk ke Perak bertemu dengan kakakku yang sulong.

Mungkin di sana apabila aku jumpa anak-anak saudaraku aku akan dapat mencari ketenangan. Beberapa hari ni aku mula rasa tidak sihat. Mungkin sudah agak lama aku tak bertemu dengan Ani.

Perbualan aku dan Ani semalam mengingatkan target aku berada di sini.

Ya, tujuan sebenar aku di sini.
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.