Sunday, January 25, 2009 at 9:32 AM |  
Lemah sangat aku sekarang ni, aku terlalu cepat sensitif sekarang, keyakinan diri juga kurang.

"Ala Bat, yang dah lepas tu lepas lah. Kalau kau asyik fikir nanti kau boleh jadi gila,"kata Lan.

"Susah aku nak lupa, tak adil,"jawabku.

Kenapa aku harus terbawa-bawa tentang ini semua. Ada suatu pengajaran yang tersimpul dalam ini semua.

Apakah aku tak habis buat lagi?

Apakah aku ini cepat beserah?

Ya Allah kembalikan semangat aku ini...
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

Sedikit doa untuk kamu amalkan setiap pagi sebelum keluar pergi kerja / sujud kamu yang terakhir didalam solat.
"Ya Allah, Bersihkanlah hati ku dari sifat-sifat mazmumah dan hiasilah diriku dengan sifat-sifat mahmudah"

April 3, 2009 at 1:46 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.