Thursday, January 22, 2009 at 7:45 PM |  
Hari ini aku berpisah dengan Ani. Segalanya telah tamat. Rasa sedih, marah semuanya ada. Aku tidak menyangka benih cinta yang aku curahkan tidak cukup kuat. Walaupun hati aku sentiasa mengharapkan dia akan membuat pilihan yang tepat.



Segalanya di sini banyak kenangan aku bersama dia.



"Bat, terima kasih mengajar menipu dengan ikhlas pada Ani." Masih terngiang-ngiang di telingaku.



Sungguhpun aku berpisah dengan dia untuk selamanya, tetapi aku berasa berpuas hati.



"Bat, Ani jumpa ibu malam tadi. Sekarang ni ibu ada di bawah,"berita yang amat mengembirakan aku.



Akhirnya aku berjaya juga dalam usaha untuk membuka hati Ani untuk menerima ibunya kembali. Kasih ibu dan anak tidak boleh di putuskan.



Ani memilih untuk bersama
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.