Saturday, January 24, 2009 at 5:48 PM |  
Aku bebas?

Akhirnya Tasya telah memilih untuk tidak bersama aku. Sama seperti Ani. Tasya tidak daoat terima aku kerana segala kepercayaan aku tidak ada lagi padanya.

Agak marah juga aku pada Ani, kerana dia menelefon Tasya, tujuan untuk membahagiakan aku.

Telah aku katakan pada Ani itu semua tidak akan berlaku. Mungkin atas rasa bersalahnya ke atas aku, dia cuba membetulkan keadaan.

Aku pernah ingat lagi Ani pernah kata padaku, "Bat kau takkan kehilangan dua-dua sekali."

Tapi, semua ini terjadi.

Besarnya harga yang aku perlu bayar untuk mengenali Ani dalam masa 2 bulan ini..

Tasya, kita mula hidup baru..
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.