Monday, January 19, 2009 at 1:13 AM |  
Hari ini hari ke 6 Ani tinggalkan tempat ini. Aku rasa sunyi, dan selalu terkenang dengan memori semasa Ani di sini. Setiap pagi aku di sakat oleh rakan sekerja tentang Ani..

"Bat, ok ke hari ni?"tanya kak Ada.

"Ok kot, kenapa akak tanya macam tu," tanyaku balik.

"Bersabarlah Bat..."jawabnya.

Aku faham kata-katanya. Sekarang aku berada di dalam tempat di mana kali pertama aku berbual dengan Ani.

Aku seolah-olah menonton kembali drama kisah aku dan Ani bermula.

Di mana ada kejujuran, di situ ada kesetian. Bagiku itu sudah cukup aku sampaikan pada Ani.
Posted by 2nd head prefect Labels:

1 comments:

Anonymous said...

Bat, kesetiaan itu tak sampai di hati ani..

April 1, 2009 at 11:46 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.