Ani
Thursday, December 4, 2008 at 12:42 AM |  
"Ai minat main saham juga ke?"teguran Ani.

"Taklah, ni bola la. Bukan saham."jawabku.

"O bola selalu minat team apa?" tanya Ani lagi.

"Man Utd lah. Kenapa, Ani pun minat bola ke. Jarang perempuan minat bola,"sambungku lagi.

"Taklah minat sangat, Ani selalu teman ayah tengok bola."jawab Ani.

" Dalam Man Utd Ani kenal siapa."makin rancak aku bertanya.

" Of course la Ronaldo, Ferdinand, Rooney, Kaka, " selamba jawabnya.

Aku tergelak," Mana Kaka main Man Utd." Jarang aku bersembang dengan perempuan tentang bola. Paling aku tersentuh Ani sentiasa menemani ayahnya tengok bola.

Aisyeh, Ani depan aku la......
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.