Monday, December 15, 2008 at 9:07 PM |  
Apa yang bulat. Dada perempuan atau bontotnya. Bengong aku ni. Bagi aku bulat itu roda. Hidup umpama roda. Hari ini di atas, esok di bawah.

Kalau sentiasa di bawah maknanya bukan hidup tapi mati. Sebab bawah tu maknanya kubur. Kalau di atas pula tu pun tak hidup. Sebab atas tu alam roh.

Kadang-kadang kita gembira, tapi tak pernahpun kita fikir masa duka. Tapi bila berduka selalu pula kita teringat saat gembira. Lumrah hidup agaknya. Ataupun ketentuan Illahi. Kisah Ani aku biarkan berlalu. Aku tak mahu fikirkan lebih-lebih.

Salah aku pada Tasya nanti....

Secawan kopi umpama pengubat mata yang kuyu. Alangkah baiknya adanya di sini.
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.