Monday, December 1, 2008 at 5:53 PM |  
Berjalan dengan sibling Tasha memang jarang aku dapat. Tasha tanyakan padaku, "Bat nak pergi mana lepas ni?"

Secara selamba aku menjawab," Yankies Hut!"

Sejurus kami sampai aku pun order makanan. Tak banyaklah untuk 4 orang makan. Aku biasalah sup cendawan. Tapi bila sampai saja makanan tu aku seakan kecewa.

"Cendawan ni macam 2 keping je, hiris halus-halus pula tu" bisikku pada Tasha.

"Bang Bat, masin gila mee ni. Tak boleh nak telan lah." Keluh adik Tasha.

Bengang betul kami dengan masakan di situ. Langsung tak sedap. Sudahlah tak sedap, mahal pula tu. Semua jumlah bil kami hampir RM 4o.

Memang macam sial punya kedai. Sumpah Aku tak pergi lagi.
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.