Tuesday, December 9, 2008 at 10:07 PM |  
Pening, serabut, macam nak pecah aku punya kepala. Ada satu perkara penting yang mengejutkan aku semalam.

Semalam aku bersembang dengan Ani, kak Nurul dan Kak Linda.

"Saya pernah kahwin, tapi dah hampir 2 tahun bercerai," kata yang amat memeranjatkan aku dari Ani.

"Biar betul, umur Ani berapa sekarang?" tanya ku lagi.

"22 Bat,"pelahan saja jawab Ani.

Panjang perbualan aku dan Ani petang semalam. Aku terkejut besar dengan cerita Ani. Takku sangka hebat sungguh pengalaman dia. Tak pernah aku dengar pengalaman. Penuh dengan ranjau. dari masalah keluarga sampailah ke masalah peribadi sendiri.

Sejak pagi tadi aku keliru dengan hidup aku.

Keliru dengan hidup aku, atau hidup aku dan Ani.
Posted by 2nd head prefect Labels:

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.