Friday, December 5, 2008 at 7:36 AM |  
" Bodoh sangat!" Keluh Tasha padaku.

"Kenapa marah semacam?"Tanyaku pada si pemarah.

"Kereta kena block,"jawab Tasha yang sedang angin .

"Aku parking kat Downtown KL, masa nak balik tetiba saja ada kereta parking kat belakang aku. Dah jadi masalah pula kereta aku tak boleh keluar."penerangan yang agak panjang dari Tasha.

"Dah tu kau pergilah buat announcement,"kata ku lagi.

" Aku dah buat dah. Lepas dua jam baru dia datang. Yang aku sakit hati dia langsung tak cakap sorry kat aku. Menonong saja masuk kereta blah," kata Tasha.

"Buruk betul perangai mamat tu. Kalau aku kat tempat kau, aku pun hangin."pesanku.

"Takde budi bahasa betul!"maki Tasha.
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.