Thursday, July 19, 2007 at 10:23 AM |  
Hari ni adalah seorang mahluk Allah datang jumpa aku. Lemak nama dia. Tak tahulah kenapa oarang panggil dia macam tu. Lepaklah si Lemak ni kat bilik aku. Dah lama lepak tiba-tiba si Lemak ni pun mengsyorkan untuk tidur kat bilik aku. " Bat, boleh tak kalu aku tidor bilek ko,"tanya dia pada aku.

"Nak tidor, tidor la.Si Mae pun bukannya ada malam ni. Ko tidor je la kat katil die." Aku pun tak kisah dia nak teman aku. Lagipun aku memang seorang malam ni.

Pukul 4.30 pagi.

"Gaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...!"Bunyi apa pula ni. Aku pun bangun la, macam orang hesteria pun ada juga."Aaaaaaaaaaaarrrrrrgggggghhhh!!!!"Ni dah macam bunyi kena rasuk ni.
Aku pun toleh lah atas. Peh! berdengkur rupanya si Lemak ni. Berderau darah aku tadi.
Posted by 2nd head prefect

0 comments:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.