Thursday, July 26, 2007 at 6:53 PM |  
Hai..kenapa lah dengan kepala aku ni..masuk ni dah 2 kali aku tak dapat pergi kelas pagi. Bengang betul aku di buatnya.Malam tadi aku punyala ready nak bangun awal pagi. Memang confident betul aku semalam boleh bangun subuh. Dah 2 kali dah dalam minggu ni aku qada' subuh aku. Hari lain aku takde kelas pagi. Biasanya aku stay up sampai subuh.

Ni nanti apa aku nak jawab dengan Mem Rosalinda ni,"Jebat!!!Kenapa kau tak datang minggu lepas?" Sebelum ni pun hari jumaat aku tak dapat datang. msalah yang sama juga. Aku tension betul bila tengok jam tadi, 9.24! Aku tengok la kat atas, haram si Mae pun tidur lagi. Punya la semangat aku pesan kat dia semalam tolang kejut aku.

Aaaahhh..!!! Macammana aku nak buat supaya aku tak jadi macam ni?
Posted by 2nd head prefect

2 comments:

HLiza said...

Please..discipline is everything. Nak berjaya, sendiri mau ingat..

July 28, 2007 at 6:39 PM  
Anonymous said...

tidur jela kt dewan kuliah, confirm tak terlepas kuliah

July 29, 2007 at 11:26 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.