Sunday, July 1, 2007 at 7:40 AM |  
Petang tadi aku balik ke bilik.Biasa la, kosong je bilik aku. Si Mae ni keluar.Aku letak beg aku, tiba-tiba aku ternampak 1 bungkus kecil teh kat locker si Mea.Takkan teh dalam bungkusan gula-gula.Pelik ni.

Dum!Tekejut aku Mae balik."Wei Bat!Hang toksah kacau barang aku.Tu barang mahal hang tau,"si Mae buat aku terkejut.

"Ni ape bende ni Mae,"aku tanya kat Mae.

"La hang tak tau ka?Ni la dam."Jawab Mae dengan muka tak bersalah.Maklumla aku ni bukan la polis D8.Kalau aku Polis D8 dah lama aku seret dia pergi lockup.

Aku terdiam bila aku dengar Si Mae cakap macam tu.Setahu aku dam tu ganja.Ish budak ni hisap ganja ke?

"La patut la macam pernah nampak.Dulu budak kampung aku ada main bende ni,"jawabku dengan selamba.

"Hang kalu nak sekali bleh,tapi paham-paham la kena la share sikit,aku pun dok cutting ngan member aku"aduh ajak aku pula.Aku senyum tak tahu nak jawab apa.

"Nanti la, aku letih la,"jawapan cari alasan.Padahal memang aku nak lari dari menjawab.

"Hang dah solat dak?Solat la dulu sebelum hang nak tidoq."Mae cakap macam tu..?
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

wooooooooo bahaya ni wei, lu jgn sesekali trsangkut dgn benda ni, ingat mak bapak yg syg kt lu tau.

July 2, 2007 at 7:37 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.