Thursday, August 20, 2009 at 4:45 PM |  
Terkenang kenangan PV 225

Di suatu pagi yang indah, sebab mase tu hari pertama di bulan puasa. Dengan mata yang agak mamai aku turun ke bawah untuk mandi. Maklumlah kelas mase tu masuk awal skit. Jadi pukol 9 dah kene ppi kolej.

Toilet aku sebelah dapor. Turun je nampak arip pae tengah mengodak nescafe 3 in 1nye.

"Weh, cambest je air ko, skit ar," minta ku dengan harap dapat kongsi same.


"Nah, ko amek la. Dah minum pandai basuh.," arahan si jawe ni sambil meniupkan asap ciggeretnye di jendela.

"Ko tak puase ke Bat?" tanya arip.

" Hari ni puase ke? tanye ku kembali.

" Ye ar..aku tak puase pasal aku tak sahur pagi tadi,"alasan paling konkrit die boleh bagi.

Hawau, aku puase la..ces..!
Posted by 2nd head prefect
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.