Thursday, September 3, 2009 at 6:58 PM |  
Pagi tadi agak lambat aku kuar dari rumah untuk ke ofis. Biasa la , pepagi ni barulah nak gosok baju. Memang la kelam kabut.

Naik je motor, meter minyak dah nyala. Adui...dah lambat kene isi minyak pulak.

Memandu dengan agak laju dan terus ke Caltex. Mase nak bayar aku usha la paper, wah Najib nak bagi duit raya. Aku ambil je, buka paper tu..adui..kat orang felda je. dah tu aku yang bukan felda ni tak layak dapat ke.

Seperti biasa aku isi je minyak, " kenapa harga minyak murah ni RM 1.80?. Aku dala tanda tanya. Aku pun tanya kaunter, " Encik, minyak kan dah naik.

La..naik ke, naru aku tau. last sekali aku isi Isnin lepas. Ayo, dah la tak dapat duit raya. Ni Nak kene pow lagi dengan Najib.
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

lambat la lu brooo..

September 3, 2009 at 9:00 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.