Sunday, September 20, 2009 at 6:31 AM |  
Ani,

selamat hari raya pada ani..rasanye ani adalah insan yang paling sepatutnya bat memohon maaf. Banyak membeuat ani merasa sedih dan malu. Banyak juga buat ani kecewa dengan bat.

Bat harap, ani dah tengok video yang bat bagi, rindu betul kenangan kita mengharungi kesejukan malam itu.

Aku berasa bersalah kerana bersama orang lain tetapi hati pada orang lain. Aku terlalu sayangkan Ani..namu aku masih bersama nono. Kesilapan demi kesilapan aku lakukan. Kenapa aku sering melakukan kesilapan.

Rasanya teringin benar aku menatapi wajah ani yang sentiasa manja merenung mataku. Teringin benar aku mendengar suaranya..

Ani..di mana ani pergi, ingatlah satu doa, satu harapan...
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

Bat,

TQ Very much...
Selamat hari raya buat bat juga...
Ani mohon maaf atas salah silap ani selama ani mengenali bat...
Keterlanjuran kata-kata sehingga menyinggung perasaan hati kecil bat..

Bat...
Terima kasih diatas pemberian video clip itu...
Bat selalu saja buat ani rasa dihargai...

Bat tak perlu rasa berslah dgn ani...
Naluri s'org lelaki sentiasa ingin didampingi, diberi perhatian, kasih sayang, dimanja, itu biasa bagi ani...
Bat perlu semua itu...
Sekurang2nya ani tahu bat bahagia..
dan setidak2nya ade org lain yg lebih menyayangi bat lebih drpd apa yg pernah ani curahkan...

Bat tak pernah buat silap dgn ani..
klu ade pun mgkin cuma sekali...
Bat,
Ani redha... Jika itu yang terbaik utk bat...
Asal bat tahu... kami semua sayangkan bat...
Ani tak pernah kesah bat nak bercinta dgn siapa sekalipun asal bat bahagia...
Kerana ani masih percaya bat sentiasa menyayangi ani...

;-)

September 28, 2009 at 8:20 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.