Friday, September 4, 2009 at 12:52 AM |  
Poem zaman budak sekolah..sape cipte aku pun dah tak ingat. William Shakspear agaknya. Dapat call dari kakakku, " ibu tringin nak buka dengan ko," pelik ayatnya.

Tak pernah-pernah ibu nak buka dengan aku. Jadi keliru nak balik ke tidak . tapi kalau aku balik bukan hari ni la. Masalahnya aku dah janji dengan Ani nak pulangkan pendrive die petang besok.

Adui..asek tak dapat je bile aku janji dengan die. Comfirm pasni dia tak percaya dengan aku. Aku sebenarnya malas nak balik Melaka. Bukan pasal Melaka tak best. Salah satu keinginan aku adalah membuang title aku bukan orang Melaka.

Kalau boleh aku nak tukar kat Jabatan Pendaftaran Dunia, tempat lahir bukan Melaka. Bukan sebab aku lupa diri. Tapi aku ada sebab tersendiri tentang tu. Mungkin perasaan dendam kesumat yang aku pendam.

Mungkin benar, jangan kerana nila stitik, satu belanga aku pecahkan. Ada juga yang baik.

Kenapa perasaan benci aku pada Melaka sungguh kuat. Padahal semua tempat pun sama. Aku bertekad suatu hari nanti aku bukan orang Melaka.

Tapi, yang penting aku kena pikir ibu atau ani. Kalau orang lain mesti diorang fikir ibu, tapi berkali aku dah lukakan hati ani dan tak kurang juga aku lukakan hati ibu.

Apakah aku ni sombong...
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

tak lah... u tak sombong pun...
sape berani ckp mcm tu???
meh sini i pelangkung dia!!!

Ibu more important than her...
Dont worry she will understand u...

Jangan sesekali pernah melukai hati ibu lagi...

U tak de siapa didunia nie melainkan ibu...

Syurga dibawah telapak kaki ibu..

Kebahagiaan ibumu adalah kebahagiaan ku...

Bahagia Itu Milik Aku!!!

September 4, 2009 at 9:23 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.