Monday, March 30, 2009 at 2:02 AM |  
Semalam aku dan kawan-kawan buat reunion. Makan-makan di Amer Ali. Nono pun ada. Agenda kami selepas tu adalah futsal.

Semalam aku dan Riz dan train baik punya. Dengan harapan aku main lagi baik hari ni. Pulak tu Nono datang tengok aku main malam tu. Siap ke gelanggang futsal, aku bermain. Permainnan aku memang spoil habis. Tapi banyak juga aku safe.

Tengah main tiba-tiba boleh bertembung pula dengan si Huze. Prak!!!

Aduh..kaki kanan ku cedera balik...

Punyalah sakit. Rasanya macam yang aku rasa ketika kaki kiri aku injured. Aku pun keluar dari court. Nono macam kelihatan sangat risau.

Sedang aku menahan kesakitan, tiba-tiba aku terdengar..

"Kaulah Huze buat dia ! Aku belasah kau baru tau !" jerit Nono pada Huze.

Huze terus lari...

Tersenyum aku melihat apa yang berlaku pada ketika itu.

Nono..
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

Nono sangat perihatin keatas kamu.

April 3, 2009 at 2:06 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.