Thursday, March 26, 2009 at 7:56 PM |  
Badan sakit-sakit dan rasa tidor yang sangat tidak cukup. Tapi usehe mesti di teruskan.

Itulah aku dengan semangat gymnya. Aku sudah nekad. Walau apapun aku mahu aktif kembali dalam gym.

"Bat, kau taknak pergi terengganu ke?,"tanya Rasip.

"Teringin tu memang teringin gak. Ingat nak main futsal nanti. Tapi kaki ni cam tak elok lagi."jawab ku .

Aku rasa malang je bila aku fikirkan tentang kaki. hari-hari aku practice bagi elok. Berlatih silat aku rasa boleh sembuhkan kaki ni..
Posted by 2nd head prefect

1 comments:

Anonymous said...

Doa kami semoga anda segera sembuh.

April 3, 2009 at 2:04 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.