Thursday, June 28, 2007 at 1:19 PM |  
Petang tadi masa aku pergi kelas, aku perasan seorang gurl la.Punya la ayu...Tapi segan la pula aku nak tegur.Aku tanya si Mae, mana la tahu dia ada tips baik punya.Dia ajar aku usha, tapi pakai pantun pula.

Hisap rokok tembakau cina,
Keluar asap berbunga-bunga,
Wahai cik adik abang bertanya,
Bawah pusat apa namanya?

Bodoh betul Mae ni, silap-silap kena pelempang jepun kalau aku bagi pantun ni."Oi Bat! Otak kuning la hang ni".Si Mae jerit kat aku."Jawapan dia,tali pinggag la!" Walaupun si Mae ni bagi jawapan pantun tu, aku tetap tak yakin yang pantun ni boleh pakai...

Bagi la yang best sikit ke..macam..

Biru-biru air laut,
Baju biru abang terpaut ,

Boleh ke?
Posted by 2nd head prefect

2 comments:

Mardihah said...

salam...

hmmm..jangan dok pasal-pasal bagi pantun pertama tu..kes naya ajerk...

tapi lg best jika pantun 2 kerat tu ana, balas

memang pakai baju biru,
terpaut?....perasaan saya sungguh terharu...

aisehhh..

salam perpaduan ya!

June 28, 2007 at 4:46 PM  
HLiza said...

Aiseh..pakai pantun nak ayat? Pesyen lamalah... Akak lagi suka kalau org tu gentleman dan berterus-terang..tak pun buat2 nak kawan je dulu..gelilah main pantun2 ni!

June 29, 2007 at 4:17 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum.